ოდესმე გინდოდათ მეტი კლიენტი, მაგრამ გიჭირთ ფეისბუქის რეკლამების გაშვება?
თუ ასეა, თქვენ მარტო არ ხართ.
პრობლემა, რომელიც ელექტრონული კომერციის ბიზნესის მფლობელთა უმეტესობას აქვს კლიენტების შესაძენად, არის არაოპტიმიზებული Facebook სარეკლამო კამპანია.
ამის უკან უამრავი მიზეზი დგას:
1. კვლევის ნაკლებობა
2. რეკლამა არ ერგება კლიენტს
3. არასაკმარისი რეკლამის კრეატიულობა
4. სამიზნე აუდიტორია არ არის სწორად განსაზღვრული და ა.შ.
საბედნიეროდ, ეს არის ზუსტად ის, რასაც ვაკეთებ ჩემი კლიენტებისთვის.
მე ვეხმარები ელექტრონული კომერციის ბიზნესის მფლობელებს მიიღონ მეტი პოტენციალი და გადაიხადონ ნაკლები.
მე ვაგროვებ თქვენი ბიზნესისა და კლიენტების შესახებ ინფორმაციას და ვიმუშავებ 5-პუნქტიან Facebook-ის რეკლამის სტრატეგიას, რომელიც თქვენზე იქნება მორგებული.
კომენტარის დამატება